Meest gestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van drukwerkcompleet.nl?

Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. 

Het kantoor is open van 09.00 tot 17.00 uur.


Tot hoe laat mag ik mijn bestanden aanleveren?

De levertijd op de website gaat in wanneer de betaling bij ons binnen is én wanneer uw bestanden vóór 10:00 zijn aangeleverd. Vanaf dat moment gaat de order in productie. Als u later bent dan 10:00 uur, dan schuift de levertijd een dagje op.


Zijn er ook andere formaten en/of oplages mogelijk bij de diverse producten?

Uiteraard is dit mogelijk. Wij hebben slechts een gedeelte van ons assortiment weergegeven in onze webshop. Heeft u specifieke wensen dan kunt u drukwerkcompleet.nl bereiken via ons telefoonnummer of door middel van het contactformulier in te vullen.

Wij komen zo spoedig mogelijk bij u terug met een passend antwoord.


Moet ik mezelf registreren om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, bij drukwerkcompleet.nl hoeft u zich niet te registreren om een bestelling te plaatsen. Wel hebben wij uw factuur- en verzendgegevens nodig maar deze worden niet geregistreerd. We gebruiken deze gegevens alleen voor onze administratie en deze worden niet gedeeld met derden of andere partijen.


Ik ben niet tevreden over het geleverde drukwerk. En nu?

Wanneer u niet tevreden bent neemt u contact met ons op. In de meeste gevallen zal onze medewerker vragen om een aantal proefexemplaren zodat hij/zij kan oordelen over de klacht. Na beoordeling nemen wij contact met u op en handelen wij uw klacht in overleg met u op een passende manier af.