Meest gestelde vragen

Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Het kantoor is open van 09.00 tot 17.00 uur.

De levertijd op de website gaat in wanneer de betaling bij ons binnen is én wanneer uw bestanden vóór 10:00 zijn aangeleverd. Vanaf dat moment gaat de order in productie. Als u later bent dan 10:00 uur, dan schuift de levertijd een dagje op.

Uiteraard is dit mogelijk. Wij hebben slechts een gedeelte van ons assortiment weergegeven in onze webshop. Heeft u specifieke wensen dan kunt u drukwerkcompleet.nl bereiken via ons telefoonnummer of door middel van het contactformulier in te vullen. Wij komen zo spoedig mogelijk bij u terug met een passend antwoord.

Nee, bij drukwerkcompleet.nl hoeft u zich niet te registreren om een bestelling te plaatsen. Wel hebben wij uw factuur- en verzendgegevens nodig maar deze worden niet geregistreerd. We gebruiken deze gegevens alleen voor onze administratie en deze worden niet gedeeld met derden of andere partijen.

Wanneer u niet tevreden bent neemt u contact met ons op. In de meeste gevallen zal onze medewerker vragen om een aantal proefexemplaren zodat hij/zij kan oordelen over de klacht. Na beoordeling nemen wij contact met u op en handelen wij uw klacht in overleg met u op een passende manier af.